pondělí 9. července 2012

Croatia N.1




Jak jste si v posledním článku mohli přečíst, od pátku jsem v Chorvatsku. Kdo odsuzuje Chorvatsko, tak prosím, ale já si nedokážu představit dovolenou jinde než tady. Jezdím sem už odmala a budu sem dál jezdit, protože to tady miluju!
Nedokážu si představit velké prázdniny bez moře.
Miluju, když můžu chodit nenamalovaná, nemusim si žehlit ani natáčet vlasy.. Je to proste parada!
Fotek mám a budu mit asi miliony, ale ted přidávam jen fotku vyfocenou mobilem.
Nejkrásnější západ Slunce!
Tak uzivejte prazdnin :)

5 komentářů:

  1. Chorvátsko mám rada, je tam perfektne až na jedno- strašne malá pláž a strašne veľa ľudí! Možno to bolo destináciou- Tučepi a Podgora. Raz sme dokonca boli s babkou v takom meste, kde nič nebolo len tri obchody a jedna reštaurácia a strávili sme tam 15 dní. Tam bolo perfektne a aj málo ľudí :)No veľmi sa mi páčila promenáda popri mori.

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo Teri ty se tak máš , já jsem v Chorvatsku jeste nebyla:( Vypadá to perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já v chorvatsku ještě nikdy nebyla, ale hrozně ráda bych se tam podívala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása! Nechápu lidi co Chorvatsko odsuzují, já bych tam jela hned :)
    Těšíme se na fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře :)