čtvrtek 2. srpna 2012

Croatia N.2

Sice je to už nákej ten pátek, co jsem z Chorvatska pryč, ale bohužel teď nějak nemám na blog vůbec čas. Tak tedy TEĎ přidávám slibované fotky.
Protože je většina fotek focena z lodi, a já se bála si vzít zrcadlovku, tak jsou fotky foceny digitálem. Doufám, že ta kvalita neni zas tak hrozná a že mi to odpustíte.

tak normálně nám tam chodily želvy.

nejlepší pejsek!

Strašně ráda se vozila.

Šibenik.

Všude jen moře.

Pevnost.



Stala se ze mě chůva na plný úvazek.


Hlavně, že si to užil.

To jídlo mi nejvíc chybí!
Strašně ty prázdniny utíkají, už máme půlku za sebou. Ale ten měsíc stál za to! Doufám, že si ty prázdniny taky tak užíváte :) A co plánujete dál? Já jedu z kamarádkou o víkendu k nám na chatu. A jinak budu trávit volný čas, jako do tedka, převážně na Vltavě, na šlapadlech :)
Fotky z Vltavy uvidíte v dalším článku.

1 komentář:

Děkuju za všechny komentáře :)