úterý 28. srpna 2012

Instagram.

Dneska jen takový "mini článek" o Instagramu. Protože jsem před prázdninama dostala nový mobil, konečně jsem si mohla založit Instagram. Tak přidávám takovou malou koláž fotek.


/nejlepší "pivo"/ nejvíc chci!/fresh džus/můj miláček/úžasnej večer s A./škoda že ho v česku nemaj/šlapadla na Vltavě/snídaně/svačinka/

můj INSTAGRAM

10 komentářů:

  1. moc pěkné fotky :-)

    sleduji tě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mám ho veľmi rada, no moc naň neprispievam, len sledujem fotky druhých :)

    www.hicsuntleon-es.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tiez zacala ficat na instagrame :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto posty mám rada! Skvelé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, ty botky bych brala taky hned :)

    OdpovědětVymazat
  6. mam taky instagram manii:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Stefanel limecek:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky!

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře :)