úterý 5. června 2012

DIY /canvas bag/

Když jsem byla na nákupech v Drážďanech, narazila jsem v jednom obchůdku na tuto obyčejnou plátěnou tašku. Už delší dobu jsem si chtěla nějakou takovou koupit no a když jsem jí tam tak viděla ležet, nemohla jsem jí tam nechat. Pak jsem sehnala ještě fix na textil a měla jsem vyhráno. Několik hodin jsem hledala nějakou inspiraci. Logo Chanel, Dior..Prada..Ale pořád to nebylo ono. Nakonec to vyhrálo logo Moschino. Miluju jejich vůně! Takže volba potisku byla jasná <3

Na výrobu této tašky jsem potřebovala:

  • samozdřejmě tašku
  • černý fix na textil
  • vytisklé logo
  • obyčejnou tužku
  • izolepu /na přilepení papíru na tašku/
  • a případně nějaké dekorace /já jsem použila obyčejné stříbrné cvočky/


Na netu jsem si našla toto logo, několikrát ho zvětšila a vytiskla. Aby barva byla opravdu inttenzivní, obtáhla jsem logo lihovkou.

Papír s vytisknutým logem jsem vložila do tašky a aby se mi při obtahování nehejbnul, přilepila jsem ho k tašce.

Nejdřív jsem obtahovala tužkou.

 A až pak fixou na textil. Pro výraznější barvu to chce vybarvit několikrát za sebou. Fixa moc rychle nezasychá, takže proto jsem to nechala po prvním vybarvení zaschnout a asi tak za 15 min. jsem vybarvovala po druhé.

A toto je výsledek. Na závěr jsem ještě přidala cvočky.

Doufám, že se vám tento článek o mém DIY líbil a snad to taky zkusíte :)

12 komentářů:

  1. krásná je :) taky teď jednu plánuju

    OdpovědětVymazat
  2. Tleskám za výběr Moschina,to si moc lidí na tašky nekreslí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju všem :) Právě, že Moschino na tašce nikdo nemá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné:). Na to bych si netroufla

    OdpovědětVymazat
  5. kéž bych měla tak šikovný ručky! :D

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky, na svém blogu právě pořádám pepinovskou giveaway a příjemnými ceny z new look, zaskoč se podívat;)=)
    a jsi šikula;)=)

    OdpovědětVymazat
  7. Chci to zkusit, kde bych mohla koupit tu tašku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle tašku jsem koupila v Drážďanech v jednom obchodě s výtvarnýma potřebama :) stála myslim euro

      Vymazat

Děkuju za všechny komentáře :)