úterý 5. června 2012

Dilema.

O víkendu jsem měla brigádu a vydělala jsem si ňáký ty penízky, tak si konečně můžu pořídit nějaké psaníčko. Přiznám se, bude to moje první. Nikdy jsem psaníčka neměla tak ráda jako teď. Přišlo mi to strašně nepraktický. Ale ještě že se můj názor na to změnil. Po dlouhém brouzdání po několika internetových obchodech jako je AsosRomweOasap jsem narazila na úžasné obyčejné psaníčko s Vj Style.
A teď nastalo to dilema, ČERNÉ nebo ŽLUTÉ?



Poraďte prosím! Jaké byste si koupili vy?

Jinak děkuju za úžasných 1212 zobrazení!

7 komentářů:

  1. ja by som si kúpila prvé :) Čiernu ľahšie skombinuješ

    OdpovědětVymazat
  2. záleží jaké nosíš barvy, pokud tmavé, volila bych žluté, pokud nosíš černou, šedou, bílou volila bych žluté. :)

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s Martinou..ale já bych si koupila žluté..i když už nějakou žlutou tašku mám =))

    OdpovědětVymazat
  4. černé se dá lehce kombinovat a bude se hodit ke všemu ale to žluté zase může rozsvítit tvůj outfit a udělat ho zajímavější :) takže je to opravdu na tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. černé se dobře kombinuje a žlutí je výraznější, ale musíš ho dobře zkombinovat..za mě proto asi černé, protože je univerzálnější ;)

    OdpovědětVymazat
  6. v mojom pripade by to bol cierny variant :)

    OdpovědětVymazat
  7. spíš černý , lépe ho sladíš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře :)