sobota 16. června 2012

Cosmetic New in.

Když jsem si konečně změnila účet, tak jsem hne začala objednávat přes internet. První objednávka byla kosmetika Elf (viz minulej článek) a další věc je lůj od Hurraw! Koupila jsem ho ZDE :) Výhody? Poštovné je zdarma a balíček mi přešil docela dost rychle. Ode dne, kdy jim přišli peníze, tak to trvalo jen 1 den, co mi přišel balíček.Objednala jsem si kávovej, protože kávu miluju! A uvažuju o dalším, asi s příchutí nějakého ovoce. Nemůžu si ho vychválit! je úžasnej <3


Pak jsem dostala novou letní vůni, Escada Island Kiss. Je to moje první vůně od Escady a jsem naprosto nadšená! Letní vůně podle mých představ.


A po velkém váhání jsem se rozhodla si koupit bázi pod make-up. Dřív jsem si myslela, že je to zbytečnost a trošku ztráta peněz a teď? Myslím, že bez báze už nedám ani ránu. Vybrala jsem si bázi od Dermacol a jsem neskutečně spokojená.


A protože jsem /zase/ nemocná, tak doplňuju hladinu vitamínu C.


4 komentáře:

  1. Ahojik, prosim te jaky typ uctu mas v bance? ja prave nevim kde si mam zalozit sve konto abych mohla objednavat na netu i kdyz mi jeste neni 18.. diky z odpoved :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře :)